Asiantuntijaviestintä (4 op)
Toteutuksen tunnus: SH00CB81-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
01.01.2023 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sote
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Terveydenhoitajakoulutus
- Sairaanhoitajakoulutus
Opettaja
- Maija-Liisa Punta-Saastamoinen
- Salla Janhunen
Ryhmät
-
SHT22SSHT22S
-
SHS22SSHS22S
- 10.01.2024 08:00 - 09:30, Siirretään myöhemmälle SHS_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 10.01.2024 10:00 - 11:30, Siirretään myöhemmälle SHT_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 17.01.2024 10:00 - 11:30, SHT_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 17.01.2024 14:15 - 15:45, SHS_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 22.01.2024 10:00 - 11:30, SHS_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 23.01.2024 14:00 - 15:45, SHT_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 29.01.2024 09:00 - 10:30, SHT_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 29.01.2024 13:15 - 15:00, SHS_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 31.01.2024 12:30 - 15:00, SHS_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 06.02.2024 09:00 - 11:30, SHT_Kokoustaito SH00CB81-3001
- 14.01.2025 12:15 - 13:45, Tieteellinen kirjoittaminen
- 15.01.2025 12:15 - 13:45, Tieteellinen kirjoittaminen
- 21.01.2025 09:45 - 11:15, Tieteellinen kirjoittaminen
- 21.01.2025 12:15 - 13:45, Tieteellinen kirjoittaminen
- 28.01.2025 09:45 - 11:15, Tieteellinen kirjoittaminen
- 29.01.2025 12:15 - 13:45, Tieteellinen kirjoittaminen
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee erilaiset viestintätilanteet ja kehittää suullisen ja kirjallisen viestinnän taitojaan osana ammattitaitoaan.
Sisältö
Puhetilanteeseen valmistautuminen, esityksen toteutus ja analysointi
Asiatekstien laadinta
Kokous- ja neuvottelukäytännöt
Lähdeviitteiden käyttö ja lähdeluettelon laadinta osana omaa kirjoittamista
Tieteellinen kirjoittaminen (1 op) toteutuu opinnäytetyön suunnitelmavaiheessa, Kokoustaito omana kokonaisuutenaan (1 op). 2 op Asiantuntijaviestintä omana kokonaisuutenaan heti opintojen alussa.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija viestii monipuolisesti sekä suullisesti että kirjallisesti oman alansa vaativissa vuorovaikutustilanteissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija selviää hyvin sekä suullisesti että kirjallisesti oman alansa vuorovaikutustilanteista.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija viestii pääosin ymmärrettävästi sekä suullisesti että kirjallisesti oman alansa rutiininomaisissa työtehtävissä.