Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalinen media markkinointiympäristönä (3 op)

Toteutuksen tunnus: KLVY119-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.01.2023 - 31.12.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Opettaja

  • Elina Jääskeläinen

Ryhmät

  • VAPVAL2023
    VAPVAL2023

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen opiskelija tuntee sosiaalisen median käytön perusteet. Opiskelija osaa soveltaa Internetiä markkinoinnin toimintaympäristönä ja tuntee sosiaalisen median keinot ja kanavat osana markkinointipäätöksiä. Opiskelija osaa hyödyntää sosiaalista mediaa osana tehokasta markkinointi- ja viestintästrategiaa.

Sisältö

Sosiaalisen median kenttä
Internet markkinoinnin toimintaympäristönä
Sosiaalisen median keinot ja kanavat
Sosiaalisen median rooli organisaation markkinointi- ja viestintäpäätöksissä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja ymmärtää alan peruskäsitteet.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri tilanteissa.

Esitietovaatimukset

Perusopinnot