Siirry suoraan sisältöön

Projektiopinnot 2 (6 op)

Toteutuksen tunnus: TT00BB76-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 29.10.2023

Ajoitus

30.10.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

6 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

Opettaja

  • Niko Kinnunen
  • Mikko Romppainen

Ryhmät

  • TTV22SP
    TTV22SP
  • 22.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008
  • 23.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 24.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2
  • 29.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008
  • 30.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 01.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2
  • 07.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 08.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2
  • 13.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008
  • 14.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 15.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2

Tavoitteet

Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin

Sisältö

Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelmanratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita projektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1

Lisätiedot

TKI-pisteet 6 op