Matkailumarkkinointi (5op)
Toteutuksen tunnus: AM00BK92-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.12.2022 - 31.01.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2023 - 31.05.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Matkailun koulutus
Toteutukselle Matkailumarkkinointi AM00BK92-3005 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija perehtyy matkailumarkkinoinnin erityispiirteisiin huomioiden markkinoinnin suunnittelun perusperiaatteet. Hän tuntee markkinoinnin ja myynnin lähtökohtina erilaiset markkinoinnin kilpailukeinot sekä asiakasnäkökulman ja asiakasymmärryksen merkityksen. Opiskelija osaa hankkia ja soveltaa asiakastietoa sekä hyödyntää markkinoinnin kilpailukeinoja.
Sisältö
Matkailumarkkinointi, markkinoinnin suunnittelu, palvelujen markkinointi, sähköinen markkinointi, brändi, markkinointikanavat, yhteismarkkinointi
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun periaatteet ja tietää asiakaslähtöisyyden. Opiskelija osaa tuottaa matkailun markkinointisuunnitelman vähimmäisvaatimukset huomioiden.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun, asiakaslähtöisyyttä on jonkin verran ja matkailun erityispiirteet tiedetään, ja ne näkyvät suunnittelussa jossain määrin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun asiakaslähtöisesti ja matkailun erityispiirteet huomioiden.