Responsible Management of a Tourism Company (5 cr)
Code: AM00BK99-3003
General information
- Enrollment
-
01.08.2023 - 30.09.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2023 - 15.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
Objective
Opiskelija osaa matkailuyrityksen vastuullisen johtamisen periaatteet.
Content
Eettisyys, vastuullinen liiketoiminta, kestävä kehitys, ekologisuus, hyvä johtaminen
Teaching methods
Etäopetus, itsenäinen työskentely, yhteistoiminnallinen oppiminen, harjoitustehtävät yms.
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa matkailuyrityksen vastuullisen johtamisen periaatteet ja osaa soveltaa niitä yrityksen toimintaan sekä reflektoida toimintaansa.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen vastuullisen johtamisen periaatteet ja osaa soveltaa niitä yrityksen toimintaan
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen vastuullisen johtamisen periaatteet
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Opiskelija osaa matkailuyrityksen vastuullisen johtamisen periaatteet ja osaa soveltaa niitä analyyttisesti yrityksen toimintaan sekä reflektoida toimintaansa. Kirjalliset tehtäväpalautukset / raportit ovat asettelelultaan siistit, kielellinen rakenne ja tekstisisältö noudattaa hyviä ja eettisiä periaatteita, ja on lähes virheetöntä asiatekstiä, jossa noudatetaan lähde- ja viittausmerkintöjä Kamk:n ohjeiden mukaisesti.
Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Hyvä (4-3)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen vastuullisen johtamisen periaatteet ja osaa soveltaa niitä yrityksen toimintaan.
Kirjalliset tuotokset ovat pääosin rakenteeltaan hyvää asiatekstiä, lähde- ja viitemerkinnät ovat asianmukaisesti kunnossa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä (2-1)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen vastuullisen johtamisen periaatteet. Kirjalliset tuotokset sisältävät rakenteellisia puutteita ja tai kielellisesti ei täytä hyvää ja johdonmukaista asiatekstiä.