Siirry suoraan sisältöön

Pelituotannon perusteet (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTAD033-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 19.03.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Antti Junttila

Ryhmät

  • TTK22SPGRaahe
    TTK22SPGRaahe
  • TTK22SPTRaahe
    TTK22SPTRaahe
  • TTK22SPORaahe
    TTK22SPORaahe
  • TTK22SPRaahe
    TTK22SPRaahe

Tavoitteet

Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAMK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Sisältö

Johdatus pelikehityksen maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.