Pelikehitystyökalut (3 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CB20-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 19.03.2023
Ajoitus
20.03.2023 - 31.07.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
Ryhmät
-
TTK22SPORaaheTTK22SPORaahe
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja dokumentoida pelin Unreal Engine -pelimoottoria käyttäen.
Sisältö
Unreal Enginen -pelimoottorin käyttäminen pelinkehityksessä.
Pelin suunnittelu, toteutus ja dokumentointi.
UE4 Blueprints / visuaalinen skriptaaminen.
C++-ohjelmointi UE -pelimoottorissa
Widgetit (UI-elementit)
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelja osaa soveltaa UE-pelimoottoria monipuolisesti erilaisissa pelinkehitykseen liittyvissä tehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa hyödyntää UE-pelimoottoria kurssilla opeteltujen menetelmien avulla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija hallitsee UE-pelimoottorin perusteet.
Esitietovaatimukset
C++ -ohjelmointi
Olio-ohjelmoinnin kurssi