Siirry suoraan sisältöön

3D Character Modeling (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP041-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 31.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2023 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
englanti
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Tommi Helin
Ryhmät
TTK21SPG
TTK21SPG
Opintojakso
KTVP041
Toteutukselle KTVP041-3011 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee pelikäyttöön soveltuvan 3D hahmomallinnuksen periaatteet.

Sisältö

Humanoidihahmon digitaalinen veistäminen, retopologia, tekniikat, UV-kartoitus ja teksturointi.
Hahmon riggaus ja skinnaus 3D-ohjelmistossa.
Katsaus hahmomallinnuksen työnkulkuun.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

Siirry alkuun