3D Character Modeling (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP041-3011
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.07.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Tommi Helin
Ryhmät
-
TTK21SPGTTK21SPG
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee pelikäyttöön soveltuvan 3D hahmomallinnuksen periaatteet.
Sisältö
Humanoidihahmon digitaalinen veistäminen, retopologia, tekniikat, UV-kartoitus ja teksturointi.
Hahmon riggaus ja skinnaus 3D-ohjelmistossa.
Katsaus hahmomallinnuksen työnkulkuun.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
3D Modelling and Texturing I