3D Character Modeling (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP041-3011
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.12.2022 - 31.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2023 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Toteutukselle KTVP041-3011 ei löytynyt varauksia!
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee pelikäyttöön soveltuvan 3D hahmomallinnuksen periaatteet.
Sisältö
Humanoidihahmon digitaalinen veistäminen, retopologia, tekniikat, UV-kartoitus ja teksturointi.
Hahmon riggaus ja skinnaus 3D-ohjelmistossa.
Katsaus hahmomallinnuksen työnkulkuun.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
3D Modelling and Texturing I