Siirry suoraan sisältöön

3D Modeling and Texturing I (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP033-3012

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 29.10.2023

Ajoitus

30.10.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Tommi Helin

Ryhmät

  • TTK22SPG
    TTK22SPG
  • 30.10.2023 12:30 - 16:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3012
  • 06.11.2023 12:30 - 16:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3012
  • 13.11.2023 12:30 - 16:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3012
  • 20.11.2023 12:30 - 16:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3012
  • 27.11.2023 12:30 - 16:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3012
  • 04.12.2023 12:30 - 16:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3012
  • 11.12.2023 12:30 - 16:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3012

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät tyyliteltyjen matalaresoluutiomallien ja niiden teksturoinnin periaatteet pelituotantoa varten.

Sisältö

Matalaresoluutiomallinnuksen tekniikat.
Matalaresoluutioisten käsinmaalattujen tyyliteltyjen tekstuurien luontitekniikat.
UV kartoitus
Toistuvien tekstuurien luonti
Optimointitekniikat pelejä varten

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

Basics of 2D Game Graphics