Customer Experience Management (5 cr)
Code: YA00BR08-3005
General information
Enrollment
01.08.2023 - 31.12.2023
Timing
01.01.2024 - 15.05.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
RDI portion
2 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
KAMK Master School
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- MASTER´S DEGREE IN BUSINESS MANAGEMENT
Teachers
- Mervi Väisänen
Groups
-
SJY23SSJY23S
-
LYL23SLYL23S
-
LYL23SVLYL23SV
-
SYT23SSYT23S
-
TLY23STLY23S
-
AYM23SAYM23S
-
ALY23SALY23S
- 19.01.2024 08:30 - 11:30, Asiakaskokemuksen johtaminen YA00BR08-3005
- 23.02.2024 12:30 - 16:00, Asiakaskokemuksen johtaminen YA00BR08-3005
- 18.04.2024 08:30 - 11:30, Asiakaskokemuksen johtaminen YA00BR08-3005
Objective
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen asiakassuhteen kehittämisessä ja arvon luomisessa. Opiskelija tuntee asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavat tekijät ja osaa hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvittavia työkaluja. Lisäksi hän osaa johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä.
Opiskelija perehtyy uusien teknologien hyödyntämiseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Content
Monimuotoinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
Asiakasarvon johtaminen
Asiakaskokemuksen johtaminen
Asiakaskokemusstrategia
Asiakassuhteen hallinta
Asiakasdatan ja uusien teknologioiden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
Evaluation scale
0 - 5