Skip to main content

Customer Experience Management (5 cr)

Code: YA00BR08-3005

General information


Enrollment

01.08.2023 - 31.12.2023

Timing

01.01.2024 - 15.05.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

RDI portion

2 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

KAMK Master School

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • MASTER´S DEGREE IN BUSINESS MANAGEMENT

Teachers

  • Mervi Väisänen

Groups

  • SJY23S
    SJY23S
  • LYL23S
    LYL23S
  • LYL23SV
    LYL23SV
  • SYT23S
    SYT23S
  • TLY23S
    TLY23S
  • AYM23S
    AYM23S
  • ALY23S
    ALY23S
  • 19.01.2024 08:30 - 11:30, Asiakaskokemuksen johtaminen YA00BR08-3005
  • 23.02.2024 12:30 - 16:00, Asiakaskokemuksen johtaminen YA00BR08-3005
  • 18.04.2024 08:30 - 11:30, Asiakaskokemuksen johtaminen YA00BR08-3005

Objective

Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen asiakassuhteen kehittämisessä ja arvon luomisessa. Opiskelija tuntee asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavat tekijät ja osaa hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvittavia työkaluja. Lisäksi hän osaa johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä.
Opiskelija perehtyy uusien teknologien hyödyntämiseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Content

Monimuotoinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
Asiakasarvon johtaminen
Asiakaskokemuksen johtaminen
Asiakaskokemusstrategia
Asiakassuhteen hallinta
Asiakasdatan ja uusien teknologioiden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä

Evaluation scale

0 - 5