Skip to main content

Customers Tourism Services Development (5 cr)

Code: YA00BU26-3005

General information


Enrollment
01.01.2024 - 31.08.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2024 - 15.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
KAMK Master School
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Master’s Degree in Sports Leadership and Development
MASTER´S DEGREE IN BUSINESS MANAGEMENT
Master’s Degree in Tourism Leadership and Development
Teachers
Arto Heikkinen
Scheduling groups
Avoin AMK 1 (Size: 5 . Open UAS : 5.)
Groups
SJY23S
SJY23S
LYL23S
LYL23S
LYL23SV
LYL23SV
SYT23S
SYT23S
TLY23S
TLY23S
AYM23S
AYM23S
ALY23S
ALY23S
Small groups
Open UAS 1
Course
YA00BU26

Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 14 h 0 min.

Time Topic Location
Thu 28.11.2024 time 08:30 - 15:30
(7 h 0 min)
Asiakaslähtöinen matkailupalvelujen kehittäminen YA00BU26-3005
Teams opetus
Fri 29.11.2024 time 08:30 - 15:30
(7 h 0 min)
Asiakaslähtöinen matkailupalvelujen kehittäminen YA00BU26-3005
Teams opetus
Changes to reservations may be possible.

Objective

Opintojakson pääteemana on matkailupalveluiden laadukas ja vastuullinen asiakaslähtöinen kehittäminen. Opintojakson aikana perehdytään matkailualan ajankohtaisiin ilmiöihin ja sovelletaan tietoa asiakaslähtöisen tuotteistamisen viitekehykseen matkailupalvelun erityispiirteet huomioiden. Lisäksi opintojaksolla opitaan arvioimaan ja kehittämään omaa asiantuntijuutta.

Content

Matkailupalvelujen kehittäminen, tuotteistaminen ja palvelun kehittämisen prosessit.
Asiakaslähtöisen kehittämisen eri osa-alueet osana palvelun kehittämisen prosessia.
Palveluosaamisen arvioiminen ja kehittäminen.

Materials

Annetaan opintojakson alussa.

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa kriittisesti analysoida ja arvioida matkailupalvelujen kehittämisprosesseja asiakaslähtöisyyden ja prosessin toimivuuden näkökulmasta. Hän osaa kehittää organisaation strategiaan pohjautuvia asiakaslähtöisiä ja vastuullisia matkailupalveluja analyysin perusteella. Hän osaa arvioida ja kehittää omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa analysoida ja arvioida asiakaslähtöisiä matkailupalveluita. Hän osaa löytää malleja palveluiden kehittämiseksi ja esittää niistä pohjalta suunnitelmia matkailupalveluja tuottaville yrityksille tai organisaatioille. Hän ymmärtää ja osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija tunnistaa matkailupalvelujen asiakaslähtöisiä kehittämistarpeita. Hän osaa esittää niihin ratkaisuja. Hän tunnistaa omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.

Go back to top of page