Customers Tourism Services Development (5 cr)
Code: YA00BU26-3005
General information
- Enrollment
-
01.01.2024 - 31.08.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2024 - 15.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- KAMK Master School
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Master’s Degree in Sports Leadership and Development
- MASTER´S DEGREE IN BUSINESS MANAGEMENT
- Master’s Degree in Tourism Leadership and Development
- Teachers
- Arto Heikkinen
- Scheduling groups
- Avoin AMK 1 (Size: 5 . Open UAS : 5.)
- Groups
-
SJY23SSJY23S
-
LYL23SLYL23S
-
LYL23SVLYL23SV
-
SYT23SSYT23S
-
TLY23STLY23S
-
AYM23SAYM23S
-
ALY23SALY23S
- Small groups
- Open UAS 1
- Course
- YA00BU26
Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 14 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Thu 28.11.2024 time 08:30 - 15:30 (7 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen matkailupalvelujen kehittäminen YA00BU26-3005 |
Teams opetus
|
Fri 29.11.2024 time 08:30 - 15:30 (7 h 0 min) |
Asiakaslähtöinen matkailupalvelujen kehittäminen YA00BU26-3005 |
Teams opetus
|
Objective
Opintojakson pääteemana on matkailupalveluiden laadukas ja vastuullinen asiakaslähtöinen kehittäminen. Opintojakson aikana perehdytään matkailualan ajankohtaisiin ilmiöihin ja sovelletaan tietoa asiakaslähtöisen tuotteistamisen viitekehykseen matkailupalvelun erityispiirteet huomioiden. Lisäksi opintojaksolla opitaan arvioimaan ja kehittämään omaa asiantuntijuutta.
Content
Matkailupalvelujen kehittäminen, tuotteistaminen ja palvelun kehittämisen prosessit.
Asiakaslähtöisen kehittämisen eri osa-alueet osana palvelun kehittämisen prosessia.
Palveluosaamisen arvioiminen ja kehittäminen.
Materials
Annetaan opintojakson alussa.
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa kriittisesti analysoida ja arvioida matkailupalvelujen kehittämisprosesseja asiakaslähtöisyyden ja prosessin toimivuuden näkökulmasta. Hän osaa kehittää organisaation strategiaan pohjautuvia asiakaslähtöisiä ja vastuullisia matkailupalveluja analyysin perusteella. Hän osaa arvioida ja kehittää omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija osaa analysoida ja arvioida asiakaslähtöisiä matkailupalveluita. Hän osaa löytää malleja palveluiden kehittämiseksi ja esittää niistä pohjalta suunnitelmia matkailupalveluja tuottaville yrityksille tai organisaatioille. Hän ymmärtää ja osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tunnistaa matkailupalvelujen asiakaslähtöisiä kehittämistarpeita. Hän osaa esittää niihin ratkaisuja. Hän tunnistaa omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.