Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöinen matkailupalvelujen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: YA00BU26-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.01.2024 - 31.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 15.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
KAMK Master School
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liikunta-alan kehittämisen ja johtamisen koulutus
Liiketoiminnan kehittämisen ja johtamisen koulutus
Matkailualan kehittämisen ja johtamisen koulutus
Opettajat
Arto Heikkinen
Ajoitusryhmät
Avoin AMK 1 (Koko: 5 . Avoin AMK : 5.)
Ryhmät
SJY23S
SJY23S
LYL23S
LYL23S
LYL23SV
LYL23SV
SYT23S
SYT23S
TLY23S
TLY23S
AYM23S
AYM23S
AAMK
Avoin AMK
ALY23S
ALY23S
Pienryhmät
Avoin AMK 1
Opintojakso
YA00BU26

Toteutuksella on 2 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 14 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 28.11.2024 klo 08:30 - 15:30
(7 t 0 min)
Asiakaslähtöinen matkailupalvelujen kehittäminen YA00BU26-3005
Teams opetus
Pe 29.11.2024 klo 08:30 - 15:30
(7 t 0 min)
Asiakaslähtöinen matkailupalvelujen kehittäminen YA00BU26-3005
Teams opetus
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opintojakson pääteemana on matkailupalveluiden laadukas ja vastuullinen asiakaslähtöinen kehittäminen. Opintojakson aikana perehdytään matkailualan ajankohtaisiin ilmiöihin ja sovelletaan tietoa asiakaslähtöisen tuotteistamisen viitekehykseen matkailupalvelun erityispiirteet huomioiden. Lisäksi opintojaksolla opitaan arvioimaan ja kehittämään omaa asiantuntijuutta.

Sisältö

Matkailupalvelujen kehittäminen, tuotteistaminen ja palvelun kehittämisen prosessit.
Asiakaslähtöisen kehittämisen eri osa-alueet osana palvelun kehittämisen prosessia.
Palveluosaamisen arvioiminen ja kehittäminen.

Oppimateriaalit

Annetaan opintojakson alussa.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa kriittisesti analysoida ja arvioida matkailupalvelujen kehittämisprosesseja asiakaslähtöisyyden ja prosessin toimivuuden näkökulmasta. Hän osaa kehittää organisaation strategiaan pohjautuvia asiakaslähtöisiä ja vastuullisia matkailupalveluja analyysin perusteella. Hän osaa arvioida ja kehittää omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa analysoida ja arvioida asiakaslähtöisiä matkailupalveluita. Hän osaa löytää malleja palveluiden kehittämiseksi ja esittää niistä pohjalta suunnitelmia matkailupalveluja tuottaville yrityksille tai organisaatioille. Hän ymmärtää ja osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tunnistaa matkailupalvelujen asiakaslähtöisiä kehittämistarpeita. Hän osaa esittää niihin ratkaisuja. Hän tunnistaa omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.

Siirry alkuun