Markkinointiviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00BX64-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Elina Jääskeläinen
Ryhmät
-
AMA23SAMA23S
-
LLT23SMLLT23SM
- 29.08.2024 12:30 - 15:45, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 05.09.2024 12:30 - 14:45, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 12.09.2024 12:30 - 15:45, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 19.09.2024 10:00 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 03.10.2024 10:00 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 10.10.2024 10:00 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 24.10.2024 09:00 - 11:30, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 31.10.2024 10:00 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 07.11.2024 10:00 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 14.11.2024 10:00 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 21.11.2024 12:30 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 28.11.2024 10:00 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 05.12.2024 12:00 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
- 12.12.2024 10:00 - 14:00, Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.
Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri välineisiin.
Sisältö
Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
Digitaalinen markkinointiviestintä
Oppimateriaalit
1) Edita Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja
2) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Digimarkkinointi
3) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Sisältöstrategia
4) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Johdata asiakkaasi verkkoon
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin perusteet / Asiakassuuntainen markkinointi kurssi suoritettu hyväksytysti.