Brändistrategia (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CF24-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Toteutuksella on 13 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 42 t 15 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ke 28.08.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA21L149
TA21L149
|
Ke 04.09.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA21L149
TA21L149
|
Ke 11.09.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA21L149
TA21L149
|
Ke 18.09.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA21L149
TA21L149
|
Ke 02.10.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA12L130
TA12L130
|
Ke 09.10.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA12L116 TH luokka
TA12L116 TH luokka
|
Ke 30.10.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA12L120
TA12L120
|
Ke 06.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA12L116 TH luokka
TA12L116 TH luokka
|
Ke 13.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA12L116 TH luokka
TA12L116 TH luokka
|
Ke 20.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA12L128
TA12L128
|
Ke 27.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA12L130
TA12L130
|
Ke 04.12.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA12L120
TA12L120
|
Ke 11.12.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Brändistrategia LT00CF24-3002 |
TA12L120
TA12L120
|
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää, miten brändityö toimii yrityksen strategisena työkaluna. Opiskelija oppii identifioimaan, analysoimaan ja ratkaisemaan brändäykseen liittyviä tehtäviä ja tavoitteita. Hänelle kehittyy kyky vertailla ja hyödyntää bränditeorioita ja teoreettisia viitekehyksiä käytännönläheisesti linkitettyinä tiettyihin brändäyksen tavoitteisiin.
Sisältö
Brändien symboliset ja kulttuuriset merkitykset
Brändi-identiteetti, brändi-imago, brändilupaus, brändipääoma
Brändinrakentamisen prosessit ja mallit
Brändistrategian luominen ja brändijohtaminen
Brändäyksen vaikuttavuuden mittaaminen
Nykyiset trendit, megatrendit ja käytänteet brändityössä
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvailla brändistrategian käsitteiden ja elementtien sisältöjä monipuolisesti ja asiantuntevasti. Hän kykenee arvioimaan laaja-alaisesti tehtyjä strategisia valintoja ja niiden pohjalta saavutettua lopputulosta sekä tulevaisuuden näkymiä erimerkkiyritysten osalta, ja vertailemaan eri vaihtoehtoja käytännön tilanteissa sekä reflektoimaan oppimaansa. Annettujen tehtävien ratkaisuissa näkyy monipuolinen perehtyneisyys asiaan.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Brandistrategian käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja kokonaisuuksien jäsentäminen on loogista. Opiskelija osaa myös hyödyntää ja soveltaa keskeisiä pääkäsitteitä ja –elementtejä analysoidessaan tai ratkaistessaan käytännön case-tilanteita ja tehtäviä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee pääpiirteissään kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja niiden sisällöt. Aihealueen kokonaisuuden hahmottaminen ja käsitteiden käyttö on puutteellista. Opiskelija hyödyntää tehtävänratkaisussa tarvittavia käsitteitä jossain määrin, käsitteiden käyttö sovellustehtävissä onnistuu joiltain osin.