Strategic Tourism Planning and Internationalization (5 cr)
Code: AM00BK95-3006
General information
- Enrollment
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
Realization has 3 reservations. Total duration of reservations is 6 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Fri 27.09.2024 time 13:15 - 14:45 (1 h 30 min) |
Matkailun strateginen suunnittelu ja kansainvälistäminen AM00BK95-3006 |
Teams opetus
|
Fri 22.11.2024 time 09:00 - 10:30 (1 h 30 min) |
Matkailun strateginen suunnittelu ja kansainvälistäminen AM00BK95-3006 |
Teams opetus
|
Fri 13.12.2024 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Matkailun strateginen suunnittelu ja kansainvälistäminen AM00BK95-3006 |
TA12L101
TA12L101
|
Objective
Opiskelija osaa selittää strategiaprosessin pääpiirteet, niihin liittyvät keskeiset käsitteet sekä keskeiset strategiset toimijat matkailun suunnittelussa.
Opiskelija osaa selittää Suomen (TEM & Finpro/VisitFinland) ja alueellisten matkailustrategioiden merkityksen matkailun kotimaisessa ja kansainvälisessä kehittämisessä sekä niiden vaikutukset matkailuyritysten toiminnassa, että kehittämisessä.
Opiskelija osaa selittää ennakointiosaamisen ja proaktiivisen ajattelun sekä toiminnan tärkeyden matkailun strategisessa suunnittelussa. Opiskelija tuntee tulevaisuuden haltuunoton keskeisimmät menetelmät ja käsitteet.
Opiskelija osaa selittää hanketoiminnan merkityksen matkailun kehittämisessä.
Content
Kulttuuriosaaminen
Kansainvälinen matkailu ja sen merkitys Suomen matkailuelinkeinolle
Suomalaisen kulttuurin ja luonnon hyödyntäminen matkailupalveluissa
Kestävän ja vastuullisen matkailun periaatteiden soveltaminen
Matkailun tulevaisuusajattelu ja tulevaisuudentutkimuksen peruskäsitteet
Matkailun hanketoiminta
Evaluation scale
0 - 5