Asiakkaan kohtaaminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: AM00BG89-3011
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2023 - 31.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Matkailun koulutus
Toteutuksella on 2 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 3 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Pe 26.04.2024 klo 15:00 - 16:30 (1 t 30 min) |
Asiakkaan kohtaaminen AM00BG89-3011 |
Teams opetus
|
Pe 24.05.2024 klo 09:00 - 10:30 (1 t 30 min) |
Asiakkaan kohtaaminen AM00BG89-3011 |
TA11L159 Matkailu
TA11L159 Matkailu
|
Tavoitteet
Opiskelija: osaa selittää palvelun ja vieraanvaraisuuden käsitteenä ja soveltaa niitä käytännössä. Tunnistaa oman roolinsa palvelutehtävissä ja osaa muokata asiakaspalveluvalmiuksia erilaisissa asiakastilanteissa. Osaa arvioida asiakkaan palvelupolkua.
Sisältö
Palvelun ominaispiirteet (palvelujärjestelmän osatekijät)
Vieraanvaraisuus – Hospitality
Asiakaspalvelija ja palveluntuottaja -roolit työssä
Ensivaikutelman merkitys, mm. äänentuotto, nonverbaalinen ja verbaalinen viestintä.
Asiakkaan kohtaaminen ja haasteelliset asiakaspalvelutilanteet
Vakuuttavan esiintymisen perusteet, mm. aseman merkitys, asianhallinta, vuorovaikutteisuus ja persoonallisuus
Asiakkaan palvelupolku
Mystery Shopping
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija osaa palvelutilanteissa toimia asiakaslähtöisesti, omatoimisesti, tavoitteellisesti ja työelämää kehittävästi. Opiskelija osaa selittää palvelupolun sekä arvioida sitä asiakkaan näkökulmasta. Opiskelija osaa johdattaa vuorovaikutusta asiakaslähtöisesti erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Hylätty:
Opiskelija ei osaa toimia palvelutilanteissa eikä ymmärrä palvelujärjestelmän kokonaisuutta.