Siirry suoraan sisältöön

Vårdsvenska (3 op)

Toteutuksen tunnus: SH00CB83-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.09.2024 - 03.11.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sote
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Sairaanhoitajakoulutus
Opettajat
Jaana Härkönen
Ryhmät
SMM24K1
SMM24K1
SMM24K2
SMM24K2
Opintojakso
SH00CB83

Toteutuksella on 7 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 19 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ma 20.05.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Vårdsvenska SH00CB83-3006
TA21L158 TA21L158
Ma 16.09.2024 klo 09:00 - 11:30
(2 t 30 min)
Vårdsvenska SH00CB83-3006
TA21L158 TA21L158
Ma 30.09.2024 klo 08:00 - 11:30
(3 t 30 min)
Vårdsvenska SH00CB83-3006
TA21L158 TA21L158
Ti 01.10.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Vårdsvenska SH00CB83-3006
TA21L158 TA21L158
Ti 08.10.2024 klo 12:30 - 15:00
(2 t 30 min)
Vårdsvenska SH00CB83-3006
TA21L158 TA21L158
Ti 22.10.2024 klo 08:00 - 09:30
(1 t 30 min)
Vårdsvenska SH00CB83-3006
TA21L158 TA21L158
Ti 29.10.2024 klo 08:00 - 09:30
(1 t 30 min)
MoodleTentti_Vårdsvenska SH00CB83-3006
TA21L159 TA21L159
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija osaa viestiä ruotsiksi ammattialansa suullisissa ja kirjallisissa vuorovaikutustilanteissa sekä pystyy käyttämään ruotsin kieltä oman ammattitaitonsa kehittämisessä.

Sisältö

Hoitotyön keskeinen sanasto, suullinen ja kirjallinen viestintä

Aika ja paikka

Lähiopetus kampuksella

Oppimateriaalit

Materiaali Repussa

Opetusmenetelmät

Lähiopetus 18h, itsenäinen opiskelu 62h

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Kirjallinen tentti (Reppu, SEB ja Teams) 29.10.2024
1. uusinta 28.11.2024
2. uusinta 9.1.2025

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Lähiopetus 18h, itsenäinen opiskelu 62h

Lisätietoja opiskelijoille

CEFR: B1-taso

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija viestii monipuolisesti sekä suullisesti että kirjallisesti oman alansa vaativissa vuorovaikutustilanteissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija selviää hyvin sekä suullisesti että kirjallisesti oman alansa vuorovaikutustilanteista.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija viestii pääosin ymmärrettävästi sekä suullisesti että kirjallisesti oman alansa rutiininomaisissa työtehtävissä.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Aktivt deltagande under lektionerna och i övningarna, närvaro 80%
Kursuppgift #1: Vem är vi? (hyväksytty-hylätty)
Kursuppgift #2: Personlig berättelse (hyväksytty-hylätty)
Kursuppgift #3: Skriftlig tenta (5-0)
Kursuppgift #4: CV (hyväksytty-hylätty)
Kursuppgift #5: Muntlig partenta (5-0)

Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija viestii monipuolisesti sekä suullisesti että kirjallisesti oman alansa vaativissa vuorovaikutustilanteissa.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija selviää hyvin sekä suullisesti että kirjallisesti oman alansa vuorovaikutustilanteista.

Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija viestii pääosin ymmärrettävästi sekä suullisesti että kirjallisesti oman alansa rutiininomaisissa työtehtävissä.

Esitietovaatimukset

Edeltävyysehto: Eurooppalainen viitekehys taso B1

Siirry alkuun