3D Character Modeling (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP041-3012
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 31.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Tommi Helin
Ryhmät
-
TTK22SPGTTK22SPG
-
TTK22SPTTK22SP
- 09.01.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 16.01.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 23.01.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 30.01.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 06.02.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 13.02.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 20.02.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 27.02.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 12.03.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 19.03.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 26.03.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 02.04.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 09.04.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 16.04.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 23.04.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 30.04.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 07.05.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 14.05.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
- 21.05.2024 10:00 - 11:30, 3D Character Modeling KTVP041-3012
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee pelikäyttöön soveltuvan 3D hahmomallinnuksen periaatteet.
Sisältö
Humanoidihahmon digitaalinen veistäminen, retopologia, tekniikat, UV-kartoitus ja teksturointi.
Hahmon riggaus ja skinnaus 3D-ohjelmistossa.
Katsaus hahmomallinnuksen työnkulkuun.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
3D Modelling and Texturing I