3D Character Modeling (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP041-3012
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2023 - 31.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Toteutukselle KTVP041-3012 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee pelikäyttöön soveltuvan 3D hahmomallinnuksen periaatteet.
Sisältö
Humanoidihahmon digitaalinen veistäminen, retopologia, tekniikat, UV-kartoitus ja teksturointi.
Hahmon riggaus ja skinnaus 3D-ohjelmistossa.
Katsaus hahmomallinnuksen työnkulkuun.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Esitietovaatimukset
3D Modelling and Texturing I