Siirry suoraan sisältöön

Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa (5 op)

Toteutuksen tunnus: TTPF009-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

Opettaja

  • Simo Määttä
  • Mikko Romppainen

Ryhmät

  • TTV22SP
    TTV22SP
  • 26.08.2024 12:30 - 14:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 28.08.2024 12:30 - 14:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 02.09.2024 12:30 - 14:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 04.09.2024 12:30 - 14:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 09.09.2024 12:30 - 14:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 11.09.2024 10:00 - 11:30, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 16.09.2024 12:30 - 14:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 23.09.2024 12:30 - 14:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 25.09.2024 10:00 - 11:30, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 30.09.2024 12:30 - 14:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 02.10.2024 10:00 - 11:30, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 07.10.2024 12:30 - 14:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 09.10.2024 10:00 - 11:30, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 04.11.2024 08:15 - 11:45, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 13.11.2024 12:30 - 16:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 20.11.2024 12:30 - 16:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 27.11.2024 12:30 - 16:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 04.12.2024 12:30 - 16:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 11.12.2024 12:30 - 16:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010
  • 16.12.2024 12:30 - 16:00, Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa TTPF009-3010

Tavoitteet

Opiskelija osaa peleissä hyödynnettävän fysiikan perusteet ja osaa soveltaa niitä pelimoottoreissa

Sisältö

Kinematiikka
Hiukkasen dynamiikka
Pyörimisliike
Törmäykset
Numeeristen menetelmien soveltaminen fysiikassa

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida aihealueen ongelmia ja tuottaa niiden ratkaisuja numeerisilla menetelmillä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa tehdä päätelmiä aihealueen ongelmista ja tuotaa niihin perustuvia ratkaisuja johdonmukaisilla menetelmillä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa aihealueeseen liittyvien ongelmien ratkaisumenetelmiä ja tuntee numeeristen menetelmien perusteet.