Hyötypelien tekniikat ja sovellukset (3 op)
Toteutuksen tunnus: TTVG002-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 27.10.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 32 t 15 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 27.08.2024 klo 09:15 - 11:45 (2 t 30 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ti 03.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ti 10.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ti 17.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ti 24.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ti 01.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ti 08.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ti 22.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ti 29.10.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ti 05.11.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Tavoitteet
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.
Sisältö
Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja toteuttaa hyötypelin itsenäisesti osoittaen erinomaista osaamista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaen toteuttaa hyötypelin itsenäisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa toteuttaa ohjatusti hyötypelin.