Siirry suoraan sisältöön

Hyötypelien tekniikat ja sovellukset (3 op)

Toteutuksen tunnus: TTVG002-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 27.10.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Ryhmät
TTV22SP
TTV22SP
Opintojakso
TTVG002

Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 32 t 15 min.

Aika Aihe Tila
Ti 27.08.2024 klo 09:15 - 11:45
(2 t 30 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 03.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 10.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 17.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 24.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 01.10.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 08.10.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 22.10.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 29.10.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 05.11.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3010
TA11L115 DML TA11L115 DML
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.

Sisältö

Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja toteuttaa hyötypelin itsenäisesti osoittaen erinomaista osaamista.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaen toteuttaa hyötypelin itsenäisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa toteuttaa ohjatusti hyötypelin.

Siirry alkuun