3D Character Modeling (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP041-3013
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2023 - 31.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Kiia Aihkisalo
- Ryhmät
-
TTK22SPGRaaheTTK22SPGRaahe
-
TTK22SPRaaheTTK22SPRaahe
- Opintojakso
- KTVP041
Toteutuksella on 7 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 10 t 30 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 09.04.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
3D Character Modeling KTVP041-3013 |
Raahe_Lybe_2_ATK
Raahe_Lybe_2_ATK
|
Ti 16.04.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
3D Character Modeling KTVP041-3013 |
Raahe_Lybe_2_ATK
Raahe_Lybe_2_ATK
|
Ti 23.04.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
3D Character Modeling KTVP041-3013 |
Raahe_Lybe_2_ATK
Raahe_Lybe_2_ATK
|
Ti 30.04.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
3D Character Modeling KTVP041-3013 |
Raahe_Lybe_2_ATK
Raahe_Lybe_2_ATK
|
Ti 07.05.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
3D Character Modeling KTVP041-3013 |
Raahe_Lybe_2_ATK
Raahe_Lybe_2_ATK
|
Ti 14.05.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
3D Character Modeling KTVP041-3013 |
Raahe_Lybe_2_ATK
Raahe_Lybe_2_ATK
|
Ti 21.05.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
3D Character Modeling KTVP041-3013 |
Raahe_Lybe_2_ATK
Raahe_Lybe_2_ATK
|
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee pelikäyttöön soveltuvan 3D hahmomallinnuksen periaatteet.
Sisältö
Humanoidihahmon digitaalinen veistäminen, retopologia, tekniikat, UV-kartoitus ja teksturointi.
Hahmon riggaus ja skinnaus 3D-ohjelmistossa.
Katsaus hahmomallinnuksen työnkulkuun.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
3D Modelling and Texturing I