Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: YA00BR08-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2024 - 31.12.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

KAMK Master School

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Vastuullisen liiketoiminnan kehittämisen ja johtamisen koulutus

Opettaja

  • Mervi Väisänen

Ryhmät

  • AYM24S
    AYM24S
  • TTY24S
    TTY24S
  • TLY24S
    TLY24S
  • LYL24SV
    LYL24SV
  • SJY24S
    SJY24S
  • LYL24S
    LYL24S
  • ALY24S
    ALY24S
  • SYT24S
    SYT24S

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen asiakassuhteen kehittämisessä ja arvon luomisessa. Opiskelija tuntee asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavat tekijät ja osaa hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvittavia työkaluja. Lisäksi hän osaa johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä.
Opiskelija perehtyy uusien teknologien hyödyntämiseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Sisältö

Monimuotoinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
Asiakasarvon johtaminen
Asiakaskokemuksen johtaminen
Asiakaskokemusstrategia
Asiakassuhteen hallinta
Asiakasdatan ja uusien teknologioiden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä

Arviointiasteikko

0 - 5