Skip to main content

Competence Development (10 cr)

Code: BY00CE99-3008

General information


Enrollment
02.12.2024 - 31.12.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2025 - 15.12.2027
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Sote
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Bachelor’s Degree in Tourism
BACHELORS DEGREE IN BUSINESS ADMINISTRATION
Course
BY00CE99
No reservations found for realization BY00CE99-3008!

Evaluation scale

0 - 5

Objective

Opiskelija tutustuu liikunta-alan työkenttään ja alalla tarvittavaan osaamiseen. Opiskelija osaa hakea omaa urasuunnittelua tukevan työelämäjaksopaikan. Opiskelija havainnoi työpaikan erilaisia työtehtäviä ja arvioi niissä tarvittavia tietoja, taitoja ja asenteita suhteessa omaan osaamiseen ja kiinnostuksen kohteisiin. Opiskelija toimii omaa osaamistaan vastaavissa työtehtävissä liikunta-alalla. Opiskelija osaa seurata ammatillisen osaamisensa kehittymistä ja osaa viestiä siitä.

Execution methods

Lähiopetus, itsenäinen opiskelu sekä työelämäjakso.

Hyväksiluvut ovat mahdollisia aikaisemman liikunta-alan työkokemuksen perusteella ja/tai LPT-tutkinnolla. Keskustele asiasta tuutoriopettajasi kanssa.

Accomplishment methods

Osallistuminen tuutoriopettajan kanssa tulo-, kehitys- ja päätökeskusteluun. Ammatillisen osaamisen kehittymiseen liittyvät portfoliotehtävät, aktiivinen osallistuminen harjoitustunneilla. Neljän viikon työelämäjakso.

Content

Työelämäjakso (6 op) 1.vuoden loppupuolella

Osaajana kehittyminen (4 op):
Päiväryhmät:
1. kevät (1 op)
2. syksy ja kevät (1+1 op)
3. lukuvuosi (1. op)

Monimuoto:
1. syksy (1 op)
2. kevät ja syksy (1+1 op)
3. lukuvuosi (1. op)

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut tulo-, kehitys- ja päättökeskusteluihin, suorittanyt työelämään tutustumisjakson hyväksytysti ja koonnut ammatillista kasvua kuvaavan verkkoportfolion.

Go back to top of page