Siirry suoraan sisältöön

Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 28.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Opettajat
Anne Karhu
Ryhmät
ALM23K
ALM23K
Opintojakso
BY00BY36

Toteutuksella on 6 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 13 t 50 min.

Aika Aihe Tila
To 27.03.2025 klo 12:30 - 15:15
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
To 10.04.2025 klo 14:15 - 15:00
(0 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams opetus
Pe 11.04.2025 klo 12:30 - 15:30
(3 t 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams
Pe 25.04.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
To 08.05.2025 klo 14:15 - 17:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams
To 15.05.2025 klo 12:00 - 13:35
(1 t 35 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Toteutustavat

Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.

Suoritustavat

Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely

Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.

Sisältö

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Oppimateriaalit

Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Esitietovaatimukset

Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.

Siirry alkuun