Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)
Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2025 - 28.05.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Toteutuksella on 6 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 13 t 50 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 27.03.2025 klo 12:30 - 15:15 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams |
|
To 10.04.2025 klo 14:15 - 15:00 (0 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008 |
Teams opetus
|
Pe 11.04.2025 klo 12:30 - 15:30 (3 t 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008 |
Teams
|
Pe 25.04.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams |
|
To 08.05.2025 klo 14:15 - 17:00 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008 |
Teams
|
To 15.05.2025 klo 12:00 - 13:35 (1 t 35 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams |
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.
Toteutustavat
Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.
Suoritustavat
Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely
Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.
Sisältö
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Oppimateriaalit
Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.
Esitietovaatimukset
Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.