Service Marketing and Sales Competence (2 cr)
Code: BY00BY36-3008
General information
- Enrollment
-
30.12.2024 - 26.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2025 - 28.05.2025
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Realization has 6 reservations. Total duration of reservations is 13 h 50 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Thu 27.03.2025 time 12:30 - 15:15 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams |
|
Thu 10.04.2025 time 14:15 - 15:00 (0 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008 |
Teams opetus
|
Fri 11.04.2025 time 12:30 - 15:30 (3 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008 |
Teams
|
Fri 25.04.2025 time 12:00 - 15:00 (3 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams |
|
Thu 08.05.2025 time 14:15 - 17:00 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008 |
Teams
|
Thu 15.05.2025 time 12:00 - 13:35 (1 h 35 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams |
Evaluation scale
0 - 5
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.
Execution methods
Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.
Accomplishment methods
Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely
Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.
Content
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Materials
Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa
Assessment criteria, approved/failed
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.
Qualifications
Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.