Siirry suoraan sisältöön

Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 28.05.2025

Opintopistemäärä

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus

Opettaja

  • Anne Karhu

Ryhmät

  • ALM23K
    ALM23K

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Sisältö

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Oppimateriaalit

Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.