Skip to main content

Service Marketing and Sales Competence (2 cr)

Code: BY00BY36-3008

General information


Enrollment
30.12.2024 - 26.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2025 - 28.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
Anne Karhu
Groups
ALM23K
ALM23K
Course
BY00BY36

Realization has 6 reservations. Total duration of reservations is 13 h 50 min.

Time Topic Location
Thu 27.03.2025 time 12:30 - 15:15
(2 h 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
Thu 10.04.2025 time 14:15 - 15:00
(0 h 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams opetus
Fri 11.04.2025 time 12:30 - 15:30
(3 h 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams
Fri 25.04.2025 time 12:00 - 15:00
(3 h 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
Thu 08.05.2025 time 14:15 - 17:00
(2 h 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams
Thu 15.05.2025 time 12:00 - 13:35
(1 h 35 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

0 - 5

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Execution methods

Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.

Accomplishment methods

Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely

Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.

Content

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Materials

Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa

Assessment criteria, approved/failed

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Qualifications

Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.

Go back to top of page