Skip to main content

Good Negotiation and Meeting Skills in Social Services (2 cr)

Code: SO00CA21-3003

General information


Enrollment

30.12.2024 - 26.01.2025

Timing

01.01.2025 - 28.05.2025

Number of ECTS credits allocated

2 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Sote

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Bachelor Degree Programme in Social Services

Teachers

  • Päivi Dahl

Groups

  • SOS23SKuu
    SOS23SKuu
  • SOS23SB
    SOS23SB
  • SOS23SA
    SOS23SA
  • 17.01.2025 09:45 - 11:15, A_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 17.01.2025 12:15 - 13:45, B_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 22.01.2025 12:45 - 14:15, SOS23SKuu_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 13.02.2025 14:00 - 15:30, A_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 14.02.2025 14:15 - 15:45, B_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 20.03.2025 12:15 - 15:45, B_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 25.03.2025 12:45 - 14:15, SOS23SKuu_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 10.04.2025 12:15 - 15:30, A_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 15.04.2025 12:15 - 15:45, SOS23SKuu_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 15.05.2025 12:30 - 14:00, Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003
  • 16.05.2025 14:15 - 16:00, SOS23SKuu_Hyvät neuvottelu- ja kokoustaidot sosiaalialalla SO00CA21-3003

Objective

The students will be familiar with meeting and negotiation practices and can complete different tasks related to meetings and negotiations.
- They will be proficient in writing memorandums and minutes.
- The students will be proficient in meetings practices involving multi-professional groups and in guiding these groups in the interest of their customers' issues

Recommended other studies:
The students and the study counsellors will review other recommended studies in personal study plan discussions.

Content

Soft skills in encountering customers / families; Forms of group communication; Guiding multiprofessional groups; Meetings and negotations technology; Influencing, justification and decision-making; Documentation for meetings

Evaluation scale

0 - 5

Further information

The course involves 54 hours of study
Contact teaching / exercises / simulations / project 10 h contact teaching / demonstrations, the teacher determines the course assessments.
Assessment: 0-5