Level Design (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP012-3013
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
06.01.2025 - 16.03.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Joonas Muhonen
- 13.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 14.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 20.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 21.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 27.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 28.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 03.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 04.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 10.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 11.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 17.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 18.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 24.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 25.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 10.03.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
- 11.03.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.
Sisältö
Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.
Esitietovaatimukset
Game Design I