Siirry suoraan sisältöön

Level Design (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP012-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

06.01.2025 - 16.03.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Opetuskielet

  • Suomi

Opettaja

  • Joonas Muhonen
  • 13.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 14.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 20.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 21.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 27.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 28.01.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 03.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 04.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 10.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 11.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 17.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 18.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 24.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 25.02.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 10.03.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013
  • 11.03.2025 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3013

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.

Sisältö

Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.

Esitietovaatimukset

Game Design I