Siirry suoraan sisältöön

Game Programming I (4 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CI67-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 16.03.2025

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Niko Kinnunen
  • Pyry Kosola

Ryhmät

  • TTK24SP
    TTK24SP
  • TTK24SPG
    TTK24SPG
  • TTK24SPO
    TTK24SPO
  • TTK24SPT
    TTK24SPT
  • 07.01.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 13.01.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 14.01.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 20.01.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 21.01.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 27.01.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 28.01.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 03.02.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 04.02.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 10.02.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 11.02.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 17.02.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 18.02.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 24.02.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 25.02.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 10.03.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
  • 11.03.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.

Sisältö

Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
Pelimoottorin peruskäyttö 2D-pelin tekemisessä
Pelimekaniikan ohjelmointi
Versionhallinta

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija palauttaa kaikki vaaditut tehtävät ja suorittaa annetut harjoitteet ja esitykset. Tehtävät on suoritettu asiallisesti.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet