Game Programming I (4 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CI67-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 16.03.2025
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Pyry Kosola
Ryhmät
-
TTK24SPTTK24SP
-
TTK24SPGTTK24SPG
-
TTK24SPOTTK24SPO
-
TTK24SPTTTK24SPT
- 07.01.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
- 13.01.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
- 14.01.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
- 20.01.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
- 21.01.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
- 27.01.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
- 28.01.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
- 03.02.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
- 04.02.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
- 10.02.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
- 11.02.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
- 17.02.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
- 18.02.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
- 24.02.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
- 25.02.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
- 10.03.2025 12:45 - 15:15, Game Programming I TT00CI67-3001
- 11.03.2025 09:00 - 11:45, Game Programming I TT00CI67-3001
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.
Sisältö
Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
Pelimoottorin peruskäyttö 2D-pelin tekemisessä
Pelimekaniikan ohjelmointi
Versionhallinta
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija palauttaa kaikki vaaditut tehtävät ja suorittaa annetut harjoitteet ja esitykset. Tehtävät on suoritettu asiallisesti.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet