2D Character Design (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP032-3014
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.08.2025 - 21.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Toteutuksella on 14 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 21 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 25.08.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 01.09.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 08.09.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 15.09.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 29.09.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 06.10.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 20.10.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 27.10.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 03.11.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 10.11.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 17.11.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 24.11.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 01.12.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 08.12.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät 2D pelihahmojen suunnittelun perusteet.
Sisältö
Katsaus hahmosuunnitteluun ja sen historiaan viihdeteolisuudessa
Ihmisen anatomia ja mittasuhteet.
Hahmosuunnittelu eri kohdeyleisöille.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Esitietovaatimukset
Basics of 2D Game Graphics