New Trends in Leadership and Management (5op)
Toteutuksen tunnus: KLVY044-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.01.2025 - 30.11.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
- 01.01.2025 - 31.12.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Opetuskielet
- englanti
- Opettajat
- John Wideman
- Opintojakso
- KLVY044
Toteutukselle New Trends in Leadership and Management KLVY044-3009 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää tietopääoman merkityksen kilpailutekijänä, tuntee laatujohtamisen keskeiset alueet, ymmärtää toimintojohtamisen soveltamisen liikkeenjohtoon sekä ymmärtää johtamisen merkityksen organisaation perustehtävän toteuttamiseksi.
Sisältö
Tietopääoma, laatujohtaminen, toimintojohtaminen ja -laskenta, johtaminen ja johtajuus
Aika ja paikka
You can complete the course independently in the Reppu environment. Please consider the deadlines per semester.
Oppimateriaalit
The learning material will be accessible in the Reppu environment.
Opetusmenetelmät
The course is fully independent and completed in the Reppu learning environment.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
No final exam. The course consists of writing a long essay.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
The course requires approximately 135 hours of student work. The full 135 hours are related to the activity of the student in formulating a long essay. These amounts are indicative; the actual workload depends on the time the student spends on the tasks.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Oppimistehtävässä opiskelija on kirjoittanut tehtävänannon pohjalta hajanaisen ja pintapuolisen esseen.
Kaikkia tehtävänannon kysymyksiä ja osa-alueita ei ole tarkasteltu.
Lähdemateriaalin hyödyntäminen voi myös olla epätasaista, nojautuen vahvasti esim. yhteen lähteeseen muiden jäädessä taustalle.
Tiedon yhdistely, vertailu ja kriittinen arviointi puuttuvat lähes kokonaan.
Tekstin jäsennys ei ole selkeä, jolloin siitä voi olla hankala hahmottaa johdonmukaista kokonaiskertomusta.
Aiheen kannalta olennaisia teorioita ja käsitteitä on kuitenkin onnistuttu tuomaan ymmärrettävästi esille ja niitä on pyritty soveltamaan tehtävänannon mukaisesti.
Lähdeviittauksissa on joitain puutteellisuuksia.
Oppimistehtävä sisältää jotain hyväksyttyyn tehtävään riittävää.
Työstettäväksi arvioitu:
Oppimistehtävässä opiskelija on kirjoittanut esseen , jossa on selkeitä sisällöllisiä puutteita tehtävänantoon nähden.
Keskeisiä teorioita ja käsitteitä ei ole tarkasteltu ja sovellettu riittävän perusteellisesti tai tarkoituksenmukaisesti.
Jokin olennainen osa tehtävänantoa on saattanut jäädä huomioimatta.
Lähdemateriaalin hyödyntämisessä on puutteita, esim. jotain tiettyä peruslähdettä ei ole käytetty riittävästi tai ei lainkaan tekstin tuottamisessa.
Teksti saattaa olla luonteeltaan vahvasti referoivaa, jopa kopioivaa.
Lähdeviittaukset on merkitty puutteellisesti tai ne puuttuvat kokonaan.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvässä oppimistehtävässä opiskelija on kirjoittanut annetun tehtävänannon pohjalta esseen, jossa aihealueen keskeiset teoriat ja käsitteet tulevat hyvin esille.
Oppimistehtävässä on hyödynnetty kaikkia lähteitä, mutta niiden annin arviointi, yhdistely ja vertailu jäävät satunnaiseksi.
Teksti voi olla luonteeltaan hieman mekaanista, persoonatonta ja referoivaa, joskin hyvin informatiivista. Kriittinen pohdinta voi myös olla vähäistä.
Lähdemerkinnöissä voi olla pientä epätarkkuutta.
Kokonaisuudessaan esseessä on kuitenkin johdonmukaisesti ja yhtenäisesti käsitelty kaikkia tehtävänannon osa-alueita.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomaisessa ja kiitettävässä oppimistehtävässä opiskelija on kirjoittanut annetun tehtävänannon pohjalta informatiivisen, monipuolisen ja kattavan esseen.
Oppimistehtävässä on sovellettu kaikkia lähteitä tarkoituksenmukaisesti ja näkyvästi annettujen kysymysten erittelyssä.
Eri lähteiden näkökulmia on arvioitu, vertailtu ja yhdistelty toisiinsa siten, että aiheen kannalta keskeiset teoriat ja käsitteet tulevat sujuvasti esille.
Tekstissä esiintyy myös perusteltuja omia pohdintoja, sovelluksia ja kriittisiä huomioita.
Teksti on kauttaaltaan selkeästi jäsenneltyä ja etenee johdonmukaisesti niin, että kaikki tehtävänannon osa-alueet on käsitelty tasapainoisesti.
Lähdeviittaukset on merkitty asianmukaisesti ja oppimistehtävän ulkoasu on huoliteltu.
lisäksi esille tulee opiskelijan omaperäinen ja luova tapa jäsentää tehtävänannon haettua asiaa.
Esitietovaatimukset
Johtaminen
Lisätiedot
Your task is to write a long essay according to the instructions.