Skip to main content

Recruitment and Employer Branding (Master School) (5cr)

Code: AV00CH42-3003

General information


Enrollment
01.08.2024 - 31.08.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2025 - 15.12.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
KAMK Master School
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Master's Degree in International Business Management
Master’s Degree in Social Services and Health Care (Master of Health Care)
Teachers
Kirsi Meriläinen
Hannele Siipola
Scheduling groups
KAMK Avoin AMK 1 (Size: 5 . Open UAS : 5.)
Small groups
KAMK Open UAS 1
Course
AV00CH42

Unfortunately, no reservations were found for the realization Recruitment and Employer Branding (Master School) AV00CH42-3003. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

0 - 5

Objective

Opiskelija hallitsee rekrytointiprosessin eri vaiheet ja ymmärtää rekrytointiosaamisen ja työnantajamielikuvan merkityksen yrityksen menestystekijänä. Hän ymmärtää työnantajamielikuvan aktiivisen rakentamisen tärkeyden osana strategista johtamista ja erityisesti osana strategista henkilöstöjohtamista. Hän ymmärtää ja osaa analysoida ja arvioida työnantajamielikuvan merkitystä nykyisten ja tulevien työntekijöiden sitouttamisessa ja rekrytoinnin tukena. Opiskelija osaa kehittää organisaation rekrytointiosaamista ja työnantajamielikuvaa. Opiskelija osaa tunnistaa ja soveltaa erilaisia organisaation tavoitteiden mukaisia työntekijöiden sitouttamis-, kannustus- ja palkitsemisjärjestelmiä. Hän osaa hyödyntää viestintää, verkostoja ja yhteistyötä eri sidoryhmien kanssa sekä rekrytoinnin että työnantajamielikuvan rakentamisen tukena.

Execution methods

Verkko-opinnot
Opintojakso on itsenäisesti, omaan tahtiin suoritettava

Accomplishment methods

Verkkoluennot
Orientaatiovaiheen tehtävä
Oppimistehtävät 1, 2 ja 3

Content

Rekrytointiosaamisen merkitys ja rekrytoinnin haasteet
Rekrytointiosaaminen
Psykologinen sopimus
Työnantajamielikuvan muodostumisen osatekijät
Työntekokulttuuri (arvot, strategia, työympäristö, toimintatavat, rakenteet ja käytännön toiminta)
Työntekijäkokemus ja hakijakokemus
Työnantajamielikuvan rakentaminen
Työntekijöiden sitouttaminen
Kannustin- ja palkitsemisjärjestelmät
Viestintä rekrytoinnin ja työnantajamielikuvan rakentamisen tukena
Verkostojen ja sidosryhmäyhteistyö rekrytoinnin ja työnantajamielikuvan kehittämisessä

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa laatia aiheen hallintaa osoittavan oman työyhteisön rekrytointiosaamisen ja työnantajamielikuvan kehittämissuunnitelman, joka pohjautuu analyysiin, teorioihin ja aiempiin tutkimuksiin.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa laatia aiheen hyvää hallintaa osoittavan oman työyhteisön rekrytointiosaamisen ja työnantajamielikuvan kehittämissuunnitelman, joka pohjautuu analyysiin, teorioihin ja aiempiin tutkimuksiin.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa laatia aiheen erittäin hyvää hallintaa osoittavan oman työyhteisön rekrytointiosaamisen ja työnantajamielikuvan kehittämissuunnitelman, joka pohjautuu analyysiin, teorioihin ja aiempiin tutkimuksiin.

Further information

YAMK/Master school

Go back to top of page