Siirry suoraan sisältöön

Analyyttinen pelisuunnittelu (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP024-3018

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2025 - 22.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
27.10.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
englanti
suomi
Opettajat
Joonas Muhonen
Opintojakso
KTVP024

Toteutuksella on 16 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 32 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 27.10.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ti 28.10.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ma 03.11.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ti 04.11.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ma 10.11.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ti 11.11.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ma 17.11.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ti 18.11.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ma 24.11.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ti 25.11.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ma 01.12.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ti 02.12.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ma 08.12.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ti 09.12.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ma 15.12.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Ti 16.12.2025 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3018
Teams opetus
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%

Esitietovaatimukset

Game Design I
Game Design II

Osaamistavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Esitietovaatimukset

Game Design I
Game Design II

Siirry alkuun