Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisen markkinoinnin perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: VV00CK03-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.01.2025 - 30.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
01.01.2025 - 31.12.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
Sosionomikoulutus
Opintojakso
VV00CK03
Toteutukselle VV00CK03-3002 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

- Opiskelija tuntee sosiaalisen/yhteiskunnallisen markkinoinnin peruskäsitteet.
- Opiskelija ymmärtää sosiaalisen markkinoinnin keskeisiä teorioita, malleja ja prosesseja.
- Opiskelija osaa suunnitella sosiaalisen markkinoinnin kampanjan tai projektin valitsemastaan aiheesta.
- Opiskelija osaa arvioida kriittisesti omaa kampanjaansa.

Sisältö

sosiaalinen markkinointi, sosiaalinen markkinointi prosessina, sosiaalisen markkinoinnin kampanja tai projekti

Aika ja paikka

Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.

Oppimateriaalit

Itseopiskelumateriaali Reppu-oppimisympäristössä.

Pakollinen ja valinnainen kirjallisuus kuvattu tarkemmin oppimisympäristössä. Opintojakson voi suorittaa oppimisympäristöstä löytyvän itseopiskelumateriaalin avulla.

Huomioi, että vähäinen osa materiaalista on englanninkielistä.

Opetusmenetelmät

Verkko-oppimisympäristössä tapahtuva itsenäinen opiskelu (esitietokysely, verkkotentti ja aiheesta laadittava raportti).

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Verkkotentin voi uusia oman aikataulun mukaan.

Kansainvälisyys

Opintojakson sisällöissä on hyödynnetty kansainvälistä materiaalia. Osa opintojakson sisällöistä ja lisämateriaaleista on saatavilla vain englanninkielellä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakso on viiden (5) opintopisteen laajuinen. Viisi opintopistettä vastaa n. 135 opiskelijan työtuntia.

Siirry alkuun