Skip to main content

Service Marketing and Sales Competence (2 cr)

Code: BY00BY36-3011

General information


Enrollment
08.12.2025 - 06.01.2026
Registration for introductions has not started yet.
Timing
07.01.2026 - 25.05.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
Anne Karhu
Groups
ALM24K
ALM24K
Course
BY00BY36
No reservations found for realization BY00BY36-3011!

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Content

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Materials

Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, approved/failed

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Go back to top of page