Palveluiden markkinointi (5op)
Toteutuksen tunnus: LT00CM64-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2026 - 31.07.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.08.2026 - 15.12.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Toteutukselle Palveluiden markkinointi LT00CM64-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta.
Toteutustavat
Opetus toteutetaan lähiopetuksena.
Suoritustavat
Suoritus opintojakson toteutussuunnitelman mukaisesti.
Sisältö
Palvelut ja palvelukonseptit
Palvelujen laatu ja kehittäminen
Palvelujen tuotteistaminen
Uudet teknologiat ja palveluinnovaatiot
Palveluliiketoiminnan kehittäminen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja pääelementtien sisällöt. Kuvaus vielä irrallista ja kokonaisuuden muodostaminen puutteellista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivia keinoja ja kanavia sekä hyödyntää ainakin osittain eri teoriataustoja käytännön tehtävässä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa itsenäisesti hyödyntää teoriataustoja käytännön tilanteissa, perustella tehtäväkokonaisuuden toteutusta ja ratkaisujen valintaa sekä arvioida ratkaisujen onnistuneisuutta.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa monipuolisesti aihealueen käsitteitä käytännön työ- ja tehtävätilanteiden ratkaisuissa. Käsitteiden käyttö on perusteltua ja asiantuntevaa.
Opiskelija osaa itsenäisesti ja kriittisesti hyödyntää ja vertailla eri teoriataustoja käytännön tilanteissa, ohjata tehtäväkokonaisuuden toteutusta, toimia itseohjautuvasti sekä reflektoida oppimaansa.