Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (3 op)

Toteutuksen tunnus: AM00CR23-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2026 - 31.07.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Matkailun koulutus
Opettajat
OPE_Liiketoiminta OPE_Liiketoiminta
Ryhmät
AMA25S
AMA25S
Opintojakso
AM00CR23
Toteutukselle AM00CR23-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija osaa käyttää markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, ja ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen. Opiskelija tunnistaa digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri kanaviin.

Sisältö

- Viestinnän suunnittelu asiakaslähtöisesti
- Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
- Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
- Mielikuvien luominen markkinointiviestinnässä
- Sosiaalinen media ja sosiaalisen median kanavat
- Mittarit ja analyysimenetelmät asiakaskeskeisen markkinoinnin tehokkuuden seurantaan
- Digitaalisen markkinoinnin kanavat
- Markkinointiviestinnän vastuullisuus eri näkökulmista

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa käyttää markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, ja ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen. Opiskelija tunnistaa digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri kanaviin.

Toteutustavat

Lähiopetus.

Suoritustavat

Tuntitehtävät
Kampanjasuunnitelma ja -toteutus työelämälähtöiseen projektiin
tai erikseen määriteltävä lopputehtävä.

Sisältö

- Viestinnän suunnittelu asiakaslähtöisesti
- Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
- Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
- Mielikuvien luominen markkinointiviestinnässä
- Sosiaalinen media ja sosiaalisen median kanavat
- Mittarit ja analyysimenetelmät asiakaskeskeisen markkinoinnin tehokkuuden seurantaan
- Digitaalisen markkinoinnin kanavat
- Markkinointiviestinnän vastuullisuus eri näkökulmista

Siirry alkuun