Peliteknologian projekti 3 (6 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CG45-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.07.2026 - 31.07.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 6 op
- Lähiosuus
- 6 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.
Sisältö
Opiskelijat jatkokehittävät Peliteknologian projekti 2 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Ohjelma ei täysin täytä vaatimuksia, ja koodissa ja dokumentaatiossa on puutteita.
Projektin eteneminen ei ole suunnitellussa tahdissa, ja kommunikaatio sekä riskien hallinta ovat puutteellisia.
Tiimissä on haasteita yhteistyössä, osallistuminen on puutteellista, ja ongelmiin reagoidaan hitaasti tai epäkonstruktiivisesti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ohjelma täyttää vaatimukset, ja koodi on siistiä ja dokumentoitu hyvin.
Projekti etenee suunnitellusti, ja tiimin kommunikaatio ja riskien hallinta ovat hyviä.
Tiimi työskentelee pääosin yhdessä, osallistuminen on hyvää, ja ongelmiin reagoidaan kohtuullisen nopeasti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Moitteeton ohjelma, joka ylittää vaatimukset ja noudattaa erinomaisia ohjelmointikäytäntöjä.
Projektin aikataulu ja suunnitelma ovat täysin hallinnassa, ja tiimi reagoi nopeasti muutoksiin.
Saumaton yhteistyö, aktiivinen osallistuminen ja rakentava ongelmanratkaisu.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Peliteknologian projekti 1–2