Game Sounds and Sound Editing (3op)
Toteutuksen tunnus: KT00BP25-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 30.12.2025 - 26.01.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.01.2026 - 31.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
- Opettajat
- OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
- Ryhmät
-
TBIT24STBIT24S
-
TIX25SExchange Students / Games
- Opintojakso
- KT00BP25
Toteutuksella on 7 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 22 t 45 min.
| Aika | Aihe | Tila |
|---|---|---|
|
Ti 20.01.2026 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Game Sounds and Sound Editing KT00BP25-3001 |
TA12L128
TA12L128
|
|
Ti 27.01.2026 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Game Sounds and Sound Editing KT00BP25-3001 |
TA12L128
TA12L128
|
|
Ti 03.02.2026 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Game Sounds and Sound Editing KT00BP25-3001 |
TA12L128
TA12L128
|
|
Ti 10.02.2026 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Game Sounds and Sound Editing KT00BP25-3001 |
TA12L128
TA12L128
|
|
Ti 17.02.2026 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Game Sounds and Sound Editing KT00BP25-3001 |
TA12L128
TA12L128
|
|
Ti 24.02.2026 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Game Sounds and Sound Editing KT00BP25-3001 |
TA12L128
TA12L128
|
|
Ti 10.03.2026 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Game Sounds and Sound Editing KT00BP25-3001 |
TA12L128
TA12L128
|
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija tuntee äänen- ja äänilaitteistojen keskeiset periaatteet. Opiskelija osaa käyttää äänityövälineita. Opiskelija ymmärtää äänityön aseman ja merkityksen pelituotannossa. Osaa suunnitella ja tuottaa äänitys- ja peliääniprojekteja.
Sisältö
Äänityön asema pelituotannossa
Äänen merkitys pelille ja pelaajalle
Äänityövälineet - ohjelmistot ja laitteistot
Äänet pelissä
Äänisuunnitelman laatiminen
Äänitys- ja peliääniprojektit
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija hallitsee äänituotannon perustyövälineet ja ohjelmat, Ymmärtää äänityön merkityksen peleille ja palaajille, Osaa suunnitella ja tuottaa äänitys- ja peliääniprojekteja, Tekee vaaditut harjoitustyöt, 80% läsnäolo.