Siirry suoraan sisältöön

Mathematics for Game Programmers (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP053-3014

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2026 - 31.07.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettajat
Simo Määttä
Ryhmät
TBIT25SProg
TBIT25SProg
Opintojakso
KTVP053
Toteutukselle KTVP053-3014 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Students will know the basics of trigonometry, basics of vector and matrix calculus and how to utilize them in 3D graphics.

Sisältö

Analytical geometry, trigonometry, vectors, matrices, affine transformations, complex numbers.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The students know and are proficient in the basic concepts of the course.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The students are able to use the methods they learn during the course appropriately.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The students are able to apply their learning to different tasks in a variety of ways.

Siirry alkuun