Siirry suoraan sisältöön

3D Character Modeling (3op)

Toteutuksen tunnus: KTVP041-3015

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2025 - 26.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Tommi Helin
Ryhmät
TTK24SPG
TTK24SPG
Opintojakso
KTVP041

Toteutuksella on 18 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 27 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 12.01.2026 klo 08:30 - 10:00
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ma 19.01.2026 klo 08:30 - 10:00
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ma 26.01.2026 klo 08:30 - 10:00
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ma 02.02.2026 klo 08:30 - 10:00
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ma 09.02.2026 klo 08:30 - 10:00
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ma 16.02.2026 klo 08:30 - 10:00
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ma 23.02.2026 klo 08:30 - 10:00
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ma 09.03.2026 klo 08:30 - 10:00
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 17.03.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 24.03.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 31.03.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 07.04.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 14.04.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 21.04.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 28.04.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 05.05.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 12.05.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Ti 19.05.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Character Modeling
TA11L155 TA11L155
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee pelikäyttöön soveltuvan 3D hahmomallinnuksen periaatteet.

Sisältö

Humanoidihahmon digitaalinen veistäminen, retopologia, tekniikat, UV-kartoitus ja teksturointi.
Hahmon riggaus ja skinnaus 3D-ohjelmistossa.
Katsaus hahmomallinnuksen työnkulkuun.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

Siirry alkuun