3D Animation (3op)
Toteutuksen tunnus: KTVP040-3016
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 30.12.2025 - 26.01.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.01.2026 - 31.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
- Opettajat
- Tommi Helin
- Ryhmät
-
TBIT24SArtTBIT24SArt
-
TIX25SExchange Students / Games
- Opintojakso
- KTVP040
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 0 min.
| Aika | Aihe | Tila |
|---|---|---|
|
Ti 13.01.2026 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
3D Animation |
TA11L155
TA11L155
|
|
Ti 20.01.2026 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
3D Animation |
TA11L155
TA11L155
|
|
Ti 27.01.2026 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
3D Animation |
TA11L155
TA11L155
|
|
Ti 03.02.2026 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
3D Animation |
TA11L155
TA11L155
|
|
Ti 10.02.2026 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
3D Animation |
TA11L155
TA11L155
|
|
Ti 17.02.2026 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
3D Animation |
TA11L155
TA11L155
|
|
Ti 24.02.2026 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
3D Animation |
TA11L155
TA11L155
|
|
Ti 10.03.2026 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
3D Animation |
TA11L155
TA11L155
|
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.
Sisältö
Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Esitietovaatimukset
2D Animation