Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin strateginen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00BJ52-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.08.2020 - 31.12.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
31.07.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Mervi Väisänen
Ryhmät
LLM18S
LLM18S
Opintojakso
LT00BJ52
Toteutukselle LT00BJ52-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää strategisen markkinointiajattelun periaatteet osana yrityksen liiketoimintastrategian kehittämistä.

Sisältö

Strategisen markkinoinnin osa-alueet
Toimintaprosessien koordinointi
Asiakastarpeiden tunnistaminen ja asiakaslähtöisten toimintojen ja tuotteiden kehittäminen
Brändiajattelu ja -viestintä markkinoinnin strategisena osa-alueena

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija kykenee pääpiirteissään kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja niiden sisällöt. Aihealueen kokonaisuuden hahmottaminen ja käsitteiden käyttö on puutteellista. Opiskelija hyödyntää tehtävänratkaisussa tarvittavia käsitteitä jossain määrin, käsitteiden käyttö sovellustehtävissä onnistuu joiltain osin

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Strategisen markkinoinnin käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja kokonaisuuksien jäsentäminen on loogista. Opiskelija osaa myös hyödyntää ja soveltaa keskeisiä pääkäsitteitä ja –elementtejä analysoidessaan tai ratkaistessaan käytännön case-tilanteita ja tehtäviä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa kuvailla strategisen markkinoinnin käsitteiden ja elementtien sisältöjä monipuolisesti ja asiantuntevasti. Hän kykenee arvioimaan laaja-alaisesti tehtyjä strategisia valintoja ja niiden pohjalta saavutettua lopputulosta sekä tulevaisuuden näkymiä erimerkkiyritysten osalta, ja vertailemaan eri vaihtoehtoja käytännön tilanteissa sekä reflektoimaan oppimaansa. Annettujen tehtävien ratkaisuissa näkyy monipuolinen perehtyneisyys asiaan.

Siirry alkuun