Skip to main content

Strategic Tourism Planning and Internationalization (5cr)

Code: AM00BK95-3002

General information


Enrollment
01.01.2021 - 30.04.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 25.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
BACHELORS DEGREE IN BUSINESS ADMINISTRATION
Teachers
Pasi Korhonen
Course
AM00BK95

Unfortunately, no reservations were found for the realization Strategic Tourism Planning and Internationalization AM00BK95-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Objective

Opiskelija osaa selittää strategiaprosessin pääpiirteet, niihin liittyvät keskeiset käsitteet sekä keskeiset strategiset toimijat matkailun suunnittelussa.
Opiskelija osaa selittää Suomen (TEM & Finpro/VisitFinland) ja alueellisten matkailustrategioiden merkityksen matkailun kotimaisessa ja kansainvälisessä kehittämisessä sekä niiden vaikutukset matkailuyritysten toiminnassa, että kehittämisessä.
Opiskelija osaa selittää ennakointiosaamisen ja proaktiivisen ajattelun sekä toiminnan tärkeyden matkailun strategisessa suunnittelussa. Opiskelija tuntee tulevaisuuden haltuunoton keskeisimmät menetelmät ja käsitteet.
Opiskelija osaa selittää hanketoiminnan merkityksen matkailun kehittämisessä.

Content

Kulttuuriosaaminen
Kansainvälinen matkailu ja sen merkitys Suomen matkailuelinkeinolle
Suomalaisen kulttuurin ja luonnon hyödyntäminen matkailupalveluissa
Kestävän ja vastuullisen matkailun periaatteiden soveltaminen
Matkailun tulevaisuusajattelu ja tulevaisuudentutkimuksen peruskäsitteet
Matkailun hanketoiminta

Go back to top of page