Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnilliset tuotepäätökset (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00BS51-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.08.2020 - 31.12.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Maarit Vuorinen
Ryhmät
LLT19SM
LLT19SM
Opintojakso
LT00BS51
Toteutukselle LT00BS51-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvata keskeisten markkinointipäätösten sisällöt ja tehdä tarkoituksenmukaisia ratkaisuja markkinointikeinojen valinnassa ja käytössä. Opiskelija osaa arvioida brandin kehittämismahdollisuuksia ja huomioida kannattavuusnäkökohdat markkinoinnin toteutuksessa.
(Fi/en)

Sisältö

Markkinointipäätökset
Tuotepäätökset ja brandit
Hintapäätökset ja hinnoittelu markkinoinnin näkökulmasta
Markkinointikanavapäätökset

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija nimeää, ymmärtää ja osittain hyödyntää keskeisten markkinointipäätösten sisältöjä ja peruskäsitteitä. Kokonaisuus on vielä kuvaavaa ja selkeän kokonaisuuden muodostamisessa on puutteita.
Opiskelija osaa valita tarkoituksenmukaiset keinot ja kanavat. Aiemmin opittujen tietojen ja taitojen hyödyntäminen toteutuu osittain. Opiskelijaa vaatii vielä ohjausta.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija kuvaa ja selittää keskeisten markkinointipäätöksiin kuuluvien käsitteiden ja elementtien pääsisällöt. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa parhaiten soveltuvia markkinoinnin keinoja ja kanavia. Toimii itsenäisesti ja osaa perustella johdonmukaisesti ratkaisunsa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija hyödyntää, vertailee ja soveltaa keskeisiä markkinointipäätöksiin kuuluvia keinoja ja kanavia. Käsitteiden käyttö on monipuolista, asiantuntevaa ja perusteltua.
Opiskelija kykenee tehokkaasti yhdistelemään ja soveltamaan aikaisempaa markkinointiosaamista. Opiskelija osoittaa tehtävässään kriittistä arviointia ja huomioi tulevaisuuden haasteet. Tehtävän tavoitteet saavutetaan oma-aloitteisesti ja itseohjautuvasti.

Esitietovaatimukset

Asiakassuhdemarkkinointi, Markkinointi kilpailuetuna

Siirry alkuun