Siirry suoraan sisältöön

English for Nursing and Health Care (3op)

Toteutuksen tunnus: SH00BS89-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.01.2021 - 30.04.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Sairaanhoitajakoulutus
Opettajat
Jaana Kemppainen
Jaana Härkönen
Ryhmät
SMM19KSU
SMM19KSU
Opintojakso
SH00BS89

Toteutukselle English for Nursing and Health Care SH00BS89-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee hoitotyön keskeisen ammattikielen sanaston ja osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti hoitotyön monikulttuurisissa viestintä- ja vuorovaikutustilanteissa.

Sisältö

Hoitotyön keskeinen sanasto
Suullinen ja kirjallinen viestintä ja vuorovaikutus
Asiakkaan/potilaan kohtaaminen ja kulttuurienvälinen viestintä

Oppimateriaalit

available on Moodle

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

course exam on 26.10.2020
1st retake on 26.11.2020
2nd retake on 14.1.2021

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija käyttää alan perussanastoa niin, että olennainen viesti välittyy.
Opiskelija osaa viestiä ymmärrettävästi yksinkertaisissa, rutiiniluonteisissa vuorovaikutustilanteissa (esim. sähköposti, lomakkeiden täyttö, CV, työyksikön esittely).

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tarvittaessa ilmaista asian toisin sanoin.
Opiskelija ymmärtää ja käyttää alan sanastoa melko täsmällisesti.
Opiskelija osaa viestiä selkeästi keskeisissä moniammatillisissa ja –kulttuurisissa vuorovaikutustilanteissa (esim. tulohaastattelut, puhelinkeskustelut, ohjaustilanteet).

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija selittää toisin sanoin ja korvaa sanaston puutteet huomaamattomasti.
Opiskelija ymmärtää ja käyttää täsmällisesti alan sanastoa.
Opiskelija osaa viestiä taitavasti vaativissakin moniammatillisissa ja -kulttuurisissa vuorovaikutustilanteissa (esim. asiakastilanteet, raportointi, palautekeskustelut).

Esitietovaatimukset

Eurooppalainen viitehehys B2

Siirry alkuun