English for Nursing and Health Care (3 op)
Toteutuksen tunnus: SHPV010-3015
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2020 - 31.12.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Sairaanhoitajakoulutus
- Opettajat
- Jaana Härkönen
- Opintojakso
- SHPV010
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee hoitotyön keskeisen ammattikielen sanaston ja osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti hoitotyön monikulttuurisissa viestintä- ja vuorovaikutustilanteissa.
Sisältö
Hoitotyön keskeinen sanasto
Suullinen ja kirjallinen viestintä ja vuorovaikutus
Asiakkaan/potilaan kohtaaminen ja kulttuurienvälinen viestintä
Aika ja paikka
9.9 - 2.12.2020
Oppimateriaalit
Course material provided by the teacher and available on Moodle
Opetusmenetelmät
80% attendance in classes, pair and group work, independent study, presentations, course exam
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Professional English for nursing and healthcare
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Course exam on 2.12.2020
1st retake on 14.1.2021
2nd retake on 11.2.2021
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija käyttää alan perussanastoa niin, että olennainen viesti välittyy.
Opiskelija osaa viestiä ymmärrettävästi yksinkertaisissa, rutiiniluonteisissa vuorovaikutustilanteissa (esim. sähköposti, lomakkeiden täyttö, CV, työyksikön esittely).
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tarvittaessa ilmaista asian toisin sanoin.
Opiskelija ymmärtää ja käyttää alan sanastoa melko täsmällisesti.
Opiskelija osaa viestiä selkeästi keskeisissä moniammatillisissa ja –kulttuurisissa vuorovaikutustilanteissa (esim. tulohaastattelut, puhelinkeskustelut, ohjaustilanteet).
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija selittää toisin sanoin ja korvaa sanaston puutteet huomaamattomasti.
Opiskelija ymmärtää ja käyttää täsmällisesti alan sanastoa.
Opiskelija osaa viestiä taitavasti vaativissakin moniammatillisissa ja -kulttuurisissa vuorovaikutustilanteissa (esim. asiakastilanteet, raportointi, palautekeskustelut).
Esitietovaatimukset
Eurooppalainen viitehehys B2