Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: YA00BR08-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.01.2021 - 30.04.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021 - 31.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
4 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketoiminnan kehittämisen ja johtamisen koulutus
Opettajat
Mervi Väisänen
Ryhmät
AYM19S
AYM19S
ALY19S
ALY19S
LYL19S
LYL19S
TLY19S
TLY19S
TTY19S
TTY19S
TTY20S
TTY20S
TLY20S
TLY20S
AYM20S
AYM20S
ALY20S
ALY20S
LYL20S
LYL20S
SJY20S
SJY20S
SKY20S
SKY20S
LYL20SKuu
LYL20SKuu
Opintojakso
YA00BR08
Toteutukselle YA00BR08-3002 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen asiakassuhteen kehittämisessä ja arvon luomisessa. Opiskelija tuntee asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavat tekijät ja osaa hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvittavia työkaluja. Lisäksi hän osaa johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä.
Opiskelija perehtyy uusien teknologien hyödyntämiseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Suoritustavat

Ennakkotehtävä
Etäpäivät
Lopputehtävät
Itsenäinen työskentely

Sisältö

Monimuotoinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
Asiakasarvon johtaminen
Asiakaskokemuksen johtaminen
Asiakaskokemusstrategia
Asiakassuhteen hallinta
Asiakasdatan ja uusien teknologioiden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty / (täydennettävä) Hylätty
Opiskelija on palauttanut suoritukseen kuuluvat kurssitehtävät. Niiden suorittaminen on hyvällä tasolla ja niissä näkyy, että opiskelija osaa soveltaa käytäntöön asiakaskokemuksen johtamisen käsitteitä.
Kurssin kehittämistehtävän teoreettisessa taustoituksessa käsitteiden käyttö ja täsmällisyys ovat hyvällä tasolla. Siinä on kuvattu ohjeen mukaisesti asiakaskokemuksen johtamisen keskeisiä toimintatapoja ja ulottuvuuksia, sekä hyödynnetty relevantteja lähdemateriaaleja riittävän monipuolisesti.
Kehittämistehtävässä näkyy kyky soveltaa esitettyä tietoperustaa oman esimerkkiyrityksen (oman työpaikan) asiakaskokemuksen johtamiseen ja toimintojen kehittämiseen tavoitteiden mukaisesti.
Pohdinnassa näkyy teoreettisen tarkastelun ja soveltamisosuuden välinen yhteys. Opiskelija osaa analysoida ja arvioida pohdinnassaan riittävän kriittisesti, analyyttisesti ja monipuolisesti soveltamisosuuden jatkokehitystarpeita ja hyödynnettävyyttä teoreettisen tiedon valossa.
Kirjallisen raportin rakenne ja kieliasu ovat Kamkin ohjeistuksen mukaiset.

Siirry alkuun