Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen (15op)
Toteutuksen tunnus: KTWT228-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 14.04.2020 - 26.04.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.06.2020 - 31.08.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Opettajat
- Janne Remes
- Tommi Helin
- Opintojakso
- KTWT228
Toteutukselle Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen KTWT228-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon tai valmiin pelin.
Sisältö
Hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Opetusmenetelmät
TOTEUTUS:
Kesä 2020
Muuttunut ETÄTOTEUTUKSEKSI
Tommi Helin ja Janne Remes antavat myöhemmin lisätietoja siitä, miten kesäopinnot toteutuvat käytännössä.
peliala, peliteknologia
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
To be announced
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Esitietovaatimukset
Riittävät valmiudet toimia pelikehitystiimissä pelituottajan, -suunnittelijan, -ohjelmoijan tai -graafikon roolissa.