Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00BX64-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.04.2022 - 31.12.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Elina Jääskeläinen

Ryhmät

  • LLT21SM
    LLT21SM

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.

Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri välineisiin.

Sisältö

Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
Digitaalinen markkinointiviestintä

Aika ja paikka

Kampus
Syyslukukausi 2022

Opetusmenetelmät

Lähiopetus
Pienryhmätyöskentely
Projektityö

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Työelämälähtöinen projekti
Visit-KAMK-tapatuman markkinointiviestintä

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ilmoitetaan opintojakson alussa

Kansainvälisyys

Mahdollinen yhteisprojekti kv-ryhmän kanssa

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Lisätietoja opiskelijoille

Kuuluu osana Markkinointiviestinnän moduliin

Asiakassuuntainen markkinointi -opintojakso suoritettu hyväksytysti ennen modulin alkua

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Hylätty (0)

-

Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin perusteet / Asiakassuuntainen markkinointi kurssi suoritettu hyväksytysti.