Markkinointiviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00BX64-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.04.2022 - 31.12.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.
Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri välineisiin.
Toteutustavat
Opetus on lähiopetusta, projekti toteutetaan osana Markkinointiviestinnän työkalut -modulia
Suoritustavat
Tuntitehtävät
Kampanjasuunnitelma ja -toteutus työelämälähtöiseen projektiin
Lopputehtävä
Sisältö
Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
Digitaalinen markkinointiviestintä
Aika ja paikka
Kampus
Syyslukukausi 2022
Opetusmenetelmät
Lähiopetus
Pienryhmätyöskentely
Projektityö
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöinen projekti
Visit-KAMK-tapatuman markkinointiviestintä
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Kansainvälisyys
Mahdollinen yhteisprojekti kv-ryhmän kanssa
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin perusteet / Asiakassuuntainen markkinointi kurssi suoritettu hyväksytysti.
Lisätiedot
Kuuluu osana Markkinointiviestinnän moduliin
Asiakassuuntainen markkinointi -opintojakso suoritettu hyväksytysti ennen modulin alkua