Sisällöntuotanto (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00BX67-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.04.2022 - 31.12.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.
Toteutustavat
Lähiopetus osana markkinointiviestinnän modulia
Suoritustavat
Harjoitusmateriaalit
Tuntitehtävät
Lopputehtävä
Pienryhmäharjoitukset
Sisällöntuotanto työelämälähtöiseen projektiin (yhteydessä Mediasuunnittelu-opintojaksoon)
Sisältö
Sisältömarkkinointi
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Sisältöstrategia
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka
Oppimateriaalit
Keronen & Tanni 2018 Sisältöstrategia
Opetusmenetelmät
Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin 1. kurssi (Asiakassuuntainen markkinointi)
Lisätiedot
Toteutus