Siirry suoraan sisältöön

Osaajana kehittyminen (3 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB07-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.08.2021 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

67 % Lähiopetus, 33 % Etäopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Jonna Kalermo-Poranen
  • Pasi Puskala
  • Tanja Korhonen
  • Leena Vidqvist

Ryhmät

  • TTK21SPTRaa
    TTK21SPTRaa
  • TTK21SP
    TTK21SP
  • TTK21SPG
    TTK21SPG
  • TTK21SD
    TTK21SD
  • TTK21SPRaahe
    TTK21SPRaahe
  • TTK21SPT
    TTK21SPT
  • TTK21SPO
    TTK21SPO
  • TTK21SPORaa
    TTK21SPORaa
  • TTK21SPGRaa
    TTK21SPGRaa

Tavoitteet

Opiskelija osaa seurata ammatillisen osaamisensa kehittymistä ja osaa viestiä siitä.

Opintojakso on yhteinen tietojenkäsittelyn opiskelijoille.

Sisältö

1. lukuvuonna 1op
Ammatilliset tavoitteet ja yksilöllisen oppimispolun suunnittelu
Tutoropettajan ja koulutusvastaavan ohjaustunnit

2.lukuvuonna 1op
Opiskelu- ja työhyvinvointi. Harjoitteluun orientoituminen, yritysesittelyt.

3. lukuvuonna 1op
Opintojen ohjaus, urasuunnittelu,

Aika ja paikka

Lukujärjestyksen mukaisesti ja tarkempi aikataulu löytyy devmoodlesta.

Oppimateriaalit

Devmoodlessa.

Opetusmenetelmät

Lähiopetus ja pienryhmissä työskentely.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Mahdolliset yritys- ja alumnivierailijat.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson laajuus on 3op, josta lukuvuonna 2021-22 suoritetaan 1op osuus. 1op vastaa 27h opiskelijan työtä.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on osallistunut lähiopetustunneille ja tehnyt vaaditut tehtävät hyväksytysti.

Sisällön jaksotus

Tarkempi jaksotus Devmoodlesta. Opintojakso on 3op laajuinen ja se jaksottuu kolmelle vuodelle.
1. opiskeluvuosi / 1op
2. opiskeluvuosi / 1op
3. opiskeluvuosi / 1op

Arviointiasteikko

Hylätty/Hyväksytty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut kehityskeskusteluihin, ohjaustunneille ja koonnut ammatillista kasvua kuvaavan verkkoportfolion.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Pakollinen läsnäolo lähiopetustunneilla (korvaava tehtävä poissaoloista, ohje Moodlessa), kotitehtävät, LinkedIn, haastatteluun valmistautuminen ja osallistuminen.